söndag 27 mars 2011

Träning

Imorgon händer det, då ska jag testa min nya tränings taktik.
Jag säger taktik för träning känns som ett krig som jag varit med i så länge.
Uttråkning är min fiende och hittils har jag bara förlorat.

Men nu har jag ny information och ska testa nått nytt.

Visste du att när du äter godis belönar du inte bara dig själv genom att äta något gott, hjärnan belönar dig också genom att dosera hjärnan med...."whats-it-called".
Glada vibbar, detta gör att du tycker att det du gör medans du äter godiset är roligare.

Jag ska äta godis medans jag tränar!
Jag hoppas på att bli beroende av träning, men godis är alltid något att se fram emot iallafall.

Här är en bild på något gott så länge.



Mamma köpte jordgubbar från ica, dom såg godare ut än dom var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar