tisdag 8 mars 2011

Hur man är taggad hela tiden!!!


Just nu är jag i en fas i mitt liv där min stil och mina åsikter ändras från dag till dag och jag vissa kanske jag tycker jag är falsk för att jag är så olik mig varje gång vi träffas, och andra tycker att jag bara borde bestämma mig för vilken av alla stilar jag gillar och om jag vill vara sötungen eller bitchen.

Jag har valt!
Jag väljer ALLA! why the hell not, lixom?
Jag är alltid taggad på att pröva nått nytt, smink, hobby, sprit, you name it.
Hemligheten är att inte tveka när du känner att du vill pröva nått nytt.
visst kan man ibland inse att man matchat fel och ser ut som nån jävla Lady Gaga, men se det från den ljusa sidan, om några veckor(eller år om det är riktigt illa)är det ännu ett minne du kan skämta om på festen.


Jag råkar tycka att de är skojj, och dessutom är de inte mitt fel att jag ser awesome ut i alla stilar ;)

Igår kände jag mig som ett kreativt modefreak, och idag fick min vägg känna på effekten av detta.
Personligen tycker har jag inte sett något så sexigt sen jag såg ett shotglas fyllt med en orgasm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar