söndag 27 mars 2011

STUPID CHRILDREN!!!!!!!!!!! >:C



Såg det här video klipped och kände att jag var tvungen att skrika eller skriva min åsikt, och efter som jag är ensam på mitt rum kändes det senare effektivare.

Om du inte orkar se på videoklippet så är det två små tvilling pojkar som leker med hundvalpar och lyckas spola ned en av dem i toaletten!
(SEPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE)

Familjen lyckas rädda valpen och den mår bra, tack och lov.

Men det jag stör mig mest på är hur obrydda familjen egentligen verkar vara, dom rycker lite på axlarna och säger "all is well that ends well".
MEN DET ÄR INTE SÅ!
Pojkarna borde inte få röra en valp igen tills det är åtmisntone 15.
Men istället för att förbjuda dem från djur låter de dem sitta och klappa valparna som att inget har hänt, WTF?

Det borde finnas en regel på att barn under 10 inte får komma i närheten av djur som är mindre än dem...eller djur överhuvud taget!




Hatar barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar