måndag 21 mars 2011

Saker man vill ha för att...



Detta ska vara en sk. lipbalm volume booster....den ska de en större läppar alltså...
Alltså jag kanske bara är dum, men jag vill verkligen tro att sånna här produkter funkar.
Vissa gör ju faktiskt det och då är det som magi för trots att jag vill tro på dem förväntar jag mig som alltid att dom ska vara en flopp.

I sommras köpte jag en dyr jävla hårborste för 499:-, man stoppade in batterier i den och tryckte på en knapp, så skulle håret bli fint och glansigt.
Jag vill fortfarande tro att jag gjorde något fel och att borsten egentligen funkar....men det enda som hände var att den buzzade lite och...besivkelse.

Trots detta vill jag verkligen ha de här läppbalsamet nu!
Trots att jag köpt ett liknande innan som inte funkat..


Jag är optimist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar