söndag 5 juni 2011

Aliens

Har sett på alien dokumentärer och funderat lite på det.
Vill börja med att säga att jag tror absolut att aliens finns, i ett så stort universum känns tanken av att det bara finns liv på en planet löjlig.
Tror jag att dom varit på jorden?
Kanske, jag kan tänka mig att jorden är den "mobbade" planeten som är långt efter i utvecklingen där man inte ens insett att aliens finns.

Tänkte på "crop-circles", Jag vet inte om aliens gjort några, men jag vet att människor har.
Jag har sett många fina och det som facinerar mig är att ingen konstnär gjort det som ett projekt?
"man behöver mycket plats" kanske du säger då.
Jag har sett en hel väg målad blå, for the sake of art.
En lååååååååååååååång väg.
så varför har ingen gjort detta?

Also, I vissa verkar det som att vetet blivit utsatt för hetta, varför har ingen testat vad som händer när man gör en crop circle?
Om folk nu är så nyfikna?

Anywaaaaaaaaaaaaaaay, jag hoppas jag får se en alien innan jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar