måndag 9 maj 2011

Premiär!



Ikväll har jag premiär!
Är ganska nervös, men det kommer nog gå bra.

Jag vet att det borde vara "the main event" av mitt liv just nu, men jag far till bulgarien om 12 dagar och är faktiskt lite mer fokuserad på det!
YATTA! Slits fortfarande mellan att ta med mig mobilen som en surfplatta så jag kan blogga medans, eller om jag bara ska posta allt när jag kommer hem...

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte orka posta allt samtidigt och då kommer jag inte posta det förn troligen flera år frammåt när jag hittar det i nått gammal mapp på datorn....

Så kommer troligen ta med den...hoppas försäkringen täcker om den blir stulen!!!

On other news
Jag och Petter har köpt minecraft och det är första gången vi spelar ett spel som jag VERKLIGEN gillar, innan har jag mest gillat att spela med petter.
Lovin it!

Vi spelar skyland :3


Har också börjat spela lite Portal co-op med Gren!
Har inte kommit så långt men även här är det en spännande storyline, inte lika mycket fokus på den dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar